Tilaus ja toimitusehdot

VERKKOKAUPAN HALTIJA

Ausganican verkkokaupasta vastaa Millenial Medical Oy.

Olemme täysin kotimainen verkkokauppa. 

Ausganica.fi on Millenial Oy:n yksi markkinointinimi. Aina Ausganica.fi nimeä käytettäessä tosiasiallinen yhtiö on Millenial Oy. Laskulla ja muilla virallisilla asiakirjoilla on aina nimettynä Millenial Oy.

Ausganica.fi pidättää oikeuden hintamuutoksiin.

Ylivoimainen este (force majeure). Ausganica.fi ei ole vastuussa vahingosta joka aiheutuu ylivoimaisesta esteestä.

TOIMITUSTAVAT JA MAKSUT

Toimituskulut ovat 4,90€-7,90€ (sis.alv 24%). Yli 89 euron tilauksiin toimitukset ovat ilmaisia. Kuljetusmaksu määräytyy tilauksen painon mukaan. Kotiinkuljetus on 14,90 €.

 

POSTI NOUTOPISTE  4,90 €-7,90 € 

Lähetys toimitetaan lähipostiisi tai pakettiautomaattiin. 

Lähipostista lähetys on useimmilla paikkakunnilla noudettavissa lähetyspäivää seuraavana arkipäivänä kello 16 jälkeen. Joillakin paikkakunnilla Postin toimitusehdoista johtuen vasta toisena arkipäivänä. Saat sähköpostilla ilmoituksen siitä että, tilauksesi on lähetetty postipakettina ja samalla postipaketin seurantakoodin. Lisäksi saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa lähipostistasi. Ota henkilötodistus mukaan postiin pakettia noutaessasi.

 

Pakettiautomaattiin lähetetty tilaus saapuu yleensä 1-3 arkipäivän kuluttua lähettämisestä. Saat tekstiviestillä ilmoituksen puhelimeesi lähetyksen saapumisesta sekä PIN-koodin jolla saat paketin noudettua automaatista.  Jos automaatti on täynnä tai siinä on vika, paketti ohjautuu lähimpään postin palvelupisteeseen.

POSTIN KOTIINKULJETUS 14,90 €

Paketti toimitetaan kotiin kuljetettuna 1-3 arkipäivän sisällä. Seuraa lähetyksen saapumista OmaPosti-sovelluksella. Arvioitu toimituspäivä näkyy sovelluksessa. Valitse sinulle mieluisin toimituspäivä ja aikaväli, jona lähetys tuodaan. Toimituksia tehdään myös lauantaisin. 

MATKAHUOLTO NOUTOPISTE 4,90 €-7,90 €

Lähetys toimitetaan matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Paketti toimitetaan Matkahuollon noutopisteeseen, muuten Matkahuoltoon, K-kauppaan tai R-kioskiin pääsääntöisesti 1-2 työpäin aikana. Isoimmissa kaupungeissa toimitukset myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa. 

Paketti toimitetaan Matkahuollon pakettiautomaattiin pääsääntöisesti 1-2 työpäivän aikana. Isommissa kaupungeissa toimitukset myös lauantaisin. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.  

MATKAHUOLTO KOTIINKULJETUS 14,90 €

Kun paketti on valmiina toimitettavaksi, lähetämme sinulle viestin, jossa pyydämme sinua sopimaan toimitusajan. Voit myös antaa luvan jättää lähetyksen ovelle, jos et ole kotona. Paketti toimitetaan sovittuna ajankohtana, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Kuljettaja soittaa sinulle, mikäli esim. porraskäytävän ovi on lukossa.  Jos kuljettaja ei tavoita sinua, palautuu paketti lähimpään Matkahuollon palvelupisteesee, josta sen voi noutaa tai tilata uuden kotiinkuljetuksen. 

 

 

TOIMITUKSET 

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian – samana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä ensisijaisesti sähköpostitse.

Suosittelemme rekisteröitymistä Ausganica.fi -verkkokaupan asiakkaaksi, jotta voimme varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa tilanteissa. Pakettilähetysten seurantatunnus toimitetaan lähetysvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

VAIHTO-OIKEUS

Ausganica.fi–verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta.

PALAUTUSOIKEUS

Voit palauttaa tuotteen maksutta 14 päivän kuluessa tilauksen saapumisesta.

Ilmoita palautuksesta 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä sähköpostitse asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@ausganica.fi.

Saat kuittauksen, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen. Ilmoita sähköpostilla tilausnumerosi, sekä syy palauttamiseen – tilausnumero löytyy sähköpostilla toimitetusta tilausvahvistuksesta. Asiakaspalvelumme antaa sinulle toimintaohjeet palautukselle.

Maksuton palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisia, ehjänä perille saapuneita palautettavia tuotteita. Ausganica.fi –verkkokaupassa myytävät kosmetiikkatuotteet ovat hygieniatuotteita: et saa avata, kokeilla tai käyttää tuotetta jonka aiot palauttaa. Tämä koskee myös tuotteiden päällysteitä ja pakkauksia. Pakkausmateriaali, esim. kuplamuovi tai pakkauspaperi ei ole edellä mainittu pakkaus tai päällyste.

Mikäli palautat avatun, kokeillun tai käytetyn tuotteen emme hyvitä siitä maksettua hintaa. Lisäksi joudut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut. Pakkaa palautettava tuote hyvin sillä mikäli se rikkoutuu palautuskuljetuksessa emme hyvitä siitä maksamaasi hintaa.

Toimipaikasta palautuva, asiakkaan noutamatta jättämä lähetys josta ei ole tehty palautusilmoitus asiakaspalveluun, ei ole palautus. Vähennämme noutamattoman lähetyksen palautumisesta aiheutuvina kuluina tilauksen toimituskuluja vastaavan summan ennen maksun palautusta.

Asiakkaan tilauksen yhteydessä antamien virheellisten osoitetietojen tai virheellisen puhelinnumeron vuoksi palautuneet lähetykset eivät oikeuta maksuttomaan palauttamiseen. Tarkasta huolellisesti tilauksen yhteydessä antamasi tiedot, jotta tilaus saapuu perille; osoitetiedot ja etenkin pakettiautomaatti lähetysten osalta antamasi puhelinnumero. Kirjoitusvirhe on virhe mikäli se aiheuttaa lähetyksen palautumisen lähettäjälle.

VIALLINEN TUOTE

Jos vastaanottamasi tuote on rikkoutunut tai muuten viallinen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:

asiakaspalvelu@ausganica.fi.

Tuotteita koskevat reklamaatiot pitää tehdä 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Enimmäiskorvaus viallisesta tuotteesta on tuotteen hinta lisättynä toimituskuluilla. Asiakaspalvelumme antaa sinulle toimintaohjeet.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN 

Tilauksen voi perua vain jos tilaustasi ei ole ennen peruutusilmoitusta ehditty käsitellä ja lähettää asiakkaalle. Ilmoita tilauksen peruuttamisesta viipymättä lähettämällä sähköpostiviesti asiasta osoitteeseen asiakaspalvelu@ausganica.fi.

Shopping Cart
Scroll to Top